септември 22, 2020

Ал Атия за WRC сделката с Фолксваген и бъдещето с Тойота

Преди няколко дни Насер Ал Атия разкри, че е трябвало да седне зад волана на четвъртия заводски автомобил Фолксваген Поло R WRC още от началото на сезон 2016, но поради редица причини това така и не се случило.

Катарецът е заявил на отбора че, е имал желание да кара само в последните шест кръга от настоящия шампионат, но според неговите думи те са искали той да пилотира техния четвърти автомобил през целия сезон.

„Моята цел бе да участвам с тях за последните шест кръга от шампионата“, разяснява 45-годишният пилот. – Те искаха да карам за тях в единадесет кръга, което означава ангажимент за целия сезон.

„Нямам време за това, понеже взимам участия в крос кънтри състезания и в рали шампионата на Близкия изток за това им отказах. За сезон 2017 отново ще се фокусирам върху тези категории.“

1416304310242-439484028_nasser_al_attiyah_and_matthieu_baumel_-_action

През последните три години Насер Ал Атия участва в рали „Дакар“ за отбора на X-Raid Mini, като през последното издание на надпреварата завърши на втора позиция зад Петерханзел и Пежо. Сезон 2017 ще е ново предизвикателство за Насер, който напусна Mini, за да се състезава с Toyota в рали „Дакар”, където ще кара новия пикап Hilux Evo, а това ще е началото на програмата за развитие на автомобила.

През този сезон той има пет участия зад волана на Toyota Hilux в кръгове от световния крос кънтри шампионат взимайки победата във всеки един от тях. Това го поставя в позиция да запише своята трета световна титла в категорията.

ap-1mw8v6b2h1w11_nasser_al-attiyah_-_action

Ал Атия разясни че, няма интерес и да участва за отбора на Пежо, още повече че неговите спонсори от Red Bull предпочитат той да се състезава срещу тях. „ От Red Bull предпочитат да съм в друг отбор за да се боря срещу Пежо, които също са спонсорирани от тях. Аз искам да съм с отбор, който е нетърпелив да вземе победата в Дакар.“

Коментари

Коментар

Реклама

This function has been disabled for Autosport Bulgaria.