септември 28, 2021

В края на 2021 изтичат много договори

Люис Хамилтън вече е сигурен, че ще защитава световната си титла с Mercedes през новия сезон във Формула 1. Но сключването на този контракт беше повече от очаквано, изненадата се оказа неговият срок – само 1 година. Тото Волф обясни, че през лятото на тази година ще има нови преговори с Хамилтън за нов договор, тъй като от 2022 Формула 1 влиза в нова ера, в която ще действат нови технически и спортни правила.

И както може да се очаква, точно преди началото на новата ера ще изтекат договорите на много пилоти. Включително и на тези, които карат за Mercedes – последният договор на Валтери Ботас със световните шампиони е също до края на 2021.

В Red Bull Макс Верстапен е подписал до края на 2023, но слуховете, че има опция да анулира договора заради напускането на Honda така и не бяха опровергани достатъчно категорично. Новият пилот в тима Серхио Перес подписа за един сезон, но едва ли някой може да прогнозира как точно доктор Хелмут Марко ще подреди пилотите, които контролира за 2022.

Двамата пилоти на McLaren Ландо Норис и Дениъл Рикардо имат договори до края на 2022, като австралиецът ще дебютира за тима на Зак Браун тази година.

В Aston Martin Ланс Строл има договор до края на 2021, а новото попълнение Себастиан Фетел подписа за два сезона, т.е до края на 2022. С оглед на това, че Строл-старши е основен акционер в отбора присъствието на Ланс там не зависи точно от представянето му на пистата, а срокът на договора му ще е семейно решение.

Фернандо Алонсо подписа за 2 години с Renault при завръщането си във Формула 1 и сега ще кара за Alpine. От договора на Естебан Окон остава една година – до края на 2021 и много експерти са на мнение, че точно този сезон ще е решаващ за развитието на французина във Формула 1.

Шарл Льоклер е пилотът, около когото Ferrari планира да изгради новия си тим – договорът му е до края на 2024, а новият пилот – Карлос Сайнц, подписа за 2 години.

В Alpha Tauri Пиер Гасли има договор до края на 2021, а дебютантът Юки Цунода също е ангажиран за 1 година – за този сезон. Същото е положението и в Alfa Romeo – Кими Райконен и Антонио Джовинаци са с договори до 2021, като те бяха подписани към края на миналия сезон.

Дебютантите на Haas Мик Шумахер и Никита Мазепин са с 2-годишни договори, Джордж Ръсел има контракт с Williams до края на 2021, а съотборникът му Никола Латифи – до края на 2022.

Коментари

Коментар

Реклама

This function has been disabled for Autosport Bulgaria.