декември 4, 2020

Гераджиев: Отсечките в Германия са гладки, с множество разклони и обратни завои

Вчера екипът на АСК „Пловдив“ започна опознаването на рали „Лаузиц“. Немското състезание е последен кръг от централната зона на Европейския рали трофей. Базирано в град Боксберг, рали „Лаузиц“ има реномето на едно изключително трудно състезание със смесени настилки между макадам и асфалт, като съотношението е 75-25.

За новосформирания екипаж на Георги Гераджиев и Чавдар Събев немското рали е едно истинско предизвикателство.

Как мина днешния опознавателен ден за вас ?

„Днес опознахме 4 етапа. Един от които ще се  кара в петък (Боксберг) и всички от събота – обясни Георги Гераджиев за racepool.info. – СЕ Боксберг е много труден и рискован етап.

Сервизът на АСК "Пловдив" в Боксберг
Сервизът на АСК „Пловдив“ в Боксберг (Снимка личен архив Георги Гераджиев)

„Организаторите много крият трасетата, няма карти на етапите и дори на цялото рали. Също така пътната книга е много тежка и с множество прехвърляния. Всичко това се прави с цел да е максимално трудно за екипажите. За всеки ден от опознаването ни раздават на място документите.“

Как ви се струват етапите и какво е нивото на конкуренцията?

„Като цяло нямаме време за нищо, днес освен опознаване карахме и шейкдаун без времеизмерване. Има много екипажи, като по заявки сме 98 наброй. Отсечките са уникални, много гладки, бързи и с множество разклони и обратни завои. Точно в обратните ние обикновено губим спрямо конкурентите ни, които тук са доста силни.

Целият екип на АСК "Пловдив" в Германия (Снимка личен архив Стефан Итов)
Целият екип на АСК „Пловдив“ в Германия (Снимка личен архив Стефан Итов)

От сравнително скоро започнахте да работите с Чавдар, как се сработвате в това много трудно за опознаване състезание?

„Чавдар е много уравновесен в колата, като си личи опита му. Днес със сигурност му бе много трудно поради множеството екипажи, които опознават наведнъж. Постоянно бяхме в една доста дълга колона. Въпреки че, караме леко вече спукахме две гуми.

„Относно сигурността организаторите са много отговорни и отворени към предложенията на пилотите. Днес имаше брифинг воден от Уве Шмид (вицепрезидент на световната рали комисия на ФИА).“

Времена на живо можете да следите от тук и евентуално от тук.

Часови график в българско време

Петък, 28.10.2016

SS1 RK Arena Long (16,49 km) 17:53

SS2 Boxberg 1 (7,59 km) 18:31

Сервиз

SS3 RK Arena Short (11,99 km) 20:06

SS4 Boxberg 2 (7,59 km) 20:44

Събота, 29.10.2016

SS5 Mulkwitz 1 (8,95 km) 9:06

SS6 Sprey 1 (17,39 km) 9:31

Сервиз

SS7 Mulkwitz 2 (8,95 km) 11:45

SS8 Sprey 2 (17,39 km) 12:10

Зона за смяна на гуми

SS9 RK “Barwalder See” (29,81 km) 13:10

Сервиз

SS10 Kringelsdorf 1 (14,81 km) 15:52

SS11 RK Uhyst 1 (12,54 km) 16:31

Сервиз

SS12 Kringelsdorf 2 (14,81 km) 18:15

SS13 RK Uhyst 2 (12,54 km) 18:54

Коментари

Коментар

Реклама

This function has been disabled for Autosport Bulgaria.