Кадилак извоюваха победата на „24 часа на Дайтона“, след като два от най-новите им прототипи се бориха до края в първия кръг от IMSA шампионата за издръжливост.
Кадилак DPi-V.R на Wane Taylor Racing (WTR) с пилоти Рик Тейлър, Джордан Тейлър, Макс Анджелели и Джеф Гордън спечелиха състезанието с уникалната преднина от 0.671 секунди пред най-добре представилия се Кадилак на Action Express Racing (AER).
Състезанието се превърна в 20-минутна финална гонка след 21 излизания на кола за сигурност поради изключително мократа писта през повече от половината време от 24-часовата надпревара. В този момент Рики Тейлър се намираше на втора позиция с прототипа на WTR, изоставайки с около секунда зад Албукерке и колата на AER.
Тейлър съкрати аванса на лидера четири обиколки преди края и в първия завой пробва доста оптимистичен опит за изпреварване. В крайна сметка предницата на прототипа на WTR се оказа доста близо до задницата на прототипа на Албукерке, двете коли се удариха и той се завъртя. Това даде възможността на Рики Тейлър да излезе начело, като поведе с 4 секунди пред Албукерке, който в оставащите обиколки на своя страна успя да стопи изоставането си, но това не му беше достатъчно, за да си върне позицията.
Двата кадилака се откъснаха напред след първите две трети от състезанието. Прототипът от LMP2 Riley-Gibson MK30 на The Spirit of Daytona се справяше доста добре в мокрите условия, но нямаше как да поддържа темпото на кадилаците на сухо. Марк Гусънс, Ренгер ван дер Занде и Рене Раст завършиха на трета позиция и с изоставане от една обиколка от лидерите.
Автомобилът на Extreme Speed Motorsports Nissan-Onroak DPis с пилоти Скот Шарп, Райън Далзиер и Пипо Дерани завърши на четвърта позиция следван от победителите в GTLM класът Себастиен Борде, Джой Ханд и Дирк Мюлер с Форд GT.
Битката в GT Le Mans категорията също бе доста напрегната. Атаката на Патрик Пилет със заводското Порше 911 RSR вдигна адреналина в категорията, поставяйки под напрежение екипа на Chip Ganassi Ford GT. В последните няколко обиколки обаче Пилет намали темпото връчвайки победата на Мюлер с преднина от 3 секунди. В същото време Джеймс Калано увеличи своето темпо и завърши на трета позиция с Ферари 488 GTE на 0.091 секунди зад Пилет.