август 21, 2019

Микелсен прие „голямото предизвикателство“ да поведе след първият ден от рали Германия

Пилотът на Фолксваген Андреас Микелсен заяви че, „ще бъде едно голямо предизвикателство“ да защитава своята първа позиция след вчерашния ден от рали „Германия“.

Норвежецът излезе на чело още във втори етап вчера, като в края на деня след пет изминати специални етапа завърши с преднина от 4.3 секунди пред съотборникът си Себастиан Ожие. С още девет етапа днес, включвайки доста трудният Panzerplatte тест, Микелсен е готов за една жестока битка с настоящият световен шампион.

„Ние се намираме в доста сериозна битка, и да се събудиш на сутринта с готовност за битка те кара да поемаш рискове и да държиш педала на газта ниско долу. Утре ни предстой едно голямо предизвикателство. Местим се към военните етапи и като погледнем представянето там на Ожие в предните години има всички шансове да бъде доста по-бърз от нас. Ако изкара доста пръст по трасето със сигурност ще усложни нашата работа“, заяви Андреас Микелсен.

Rally Germany 2016Ожие, който прекара денят си в опит да си върне позицията, пропусна един от разклоните и предаде лидерската позиция поставяйки се в ролята на догонващ. Неговото представяне в последните два етапа за деня го изстреля напред изпреварвайки Тиери Ньовил при битката за второто място. Ньовил се бореше с настройките на своят автомобил, като не получи шанс да се почувства по-уверен в ездата си. Въпреки промяната на настройките в обедният сервиз, в края на деня, белгиецът изостава със само 5.9 секунди зад лидерът.

Изпълненото с боен дух представяне на Дани Сордо на асфалт, го изкара на четвърта позиция и с всички шансове за битка в топ три. Испанецът изостава със само 6.8 секунди за Ньовил и с 12.7 секунди зад Микелсен. От Танак е на петата позиция подпомогнат от представянето на новите асфалтови гуми на DMACK, докато Стефан Лефевр завърши деня с 11.2 секунди изоставане зад латвиецът.

b938d3ba-54e7-40fe-9493-6f6b0d4bef13

Мадс Остберг за пореден път изпита затруднение с намирането на правилното темпо зад волана на своята Fiesta WRC, завършвайки деня на седма позиция с пасив от над минута и половина от лидера.

Хейдън Падън затваря списъка от пилоти с WRC автомобили стигнали до края на деня. Кивито, който няма много опит на асфалт, завърши вчерашният ден на осма позиция с пасив от минута и четиридесет и пет секунди.

Два заводски автомобила не успяха да изминат вчерашната състезателна дистанция от 98.97 километра, тези на Яри-Мати Латвала и Ерик Камили. Латвала отпадна още в първия етап поради проблеми със скоростната кутия, докато Камили се завъртя и заседна извън трасето.


 

Коментари

Коментар

Реклама

Be the first to comment

Leave a Reply