септември 26, 2020

Ожие задържа Танак на път към победата в Уелс

Себастиан Ожие (VW Polo WRC), който си осигури четвърта поредна световна в Испания, завърши втория ден от рали „Великобритания“ с актив от 33,8 секунди пред От Танак (Ford Fiesta WRC). Тиери Ньовил е на третата позиция на около минута зад лидерите зад волана на Хюндай i20 WRC.

Въпреки че, вчерашните условия бяха доста по-добри от петъчните, мъглата и непредвидимото сцепление със сигурност не улесниха работата на пилотите. Но Ожие и Инграсия, които поведоха още от самото начало на надпреварата, успяха да удържат на атаките на От Танак и Райго Молдер през 99,91 съботни състезателни километри.

Вчера Танак и Молдер записаха четири етапни победи, като намалиха изоставането си от лидера на на 24,8 секунди. Малко по-късно обаче техните надежди бяха попарени, след като Ожие и Инграсия успяха да дадат със седем секунди по-добро време в предпоследния етап за деня и увеличиха актива си на 31,8 секунди.

„Опитах се да карам на пълна газ през целия ден, да натискам здраво навсякъде – обясни Ожие. – Утре ще направя това което смятам за достатъчно.“

В Уелс Ньовил се бори за второто място в шампионата на пилотите. Въпреки проблемите сутринта той и Николас Жилсул успяха да завършат вчерашния ден с актив от 12,6 секунди пред съотборниците им Хейдън Падън/Джон Кенард.

ap-1pzjc19ms1w11_hayden_paddon

Кивито от своя страна имаше проблеми със сцеплението през целия ден. Калните етапи изискваха доста по-прецизна траектория, което трудно се връзва с по-агресивния стил на каране на новозеландеца. Въпреки че, работеше усилено по настройките на окачването, Падън така и не успя да намери нужното сцепление.

След като бе в позиция да атакува подиума, Крис Мийк изпадна на пето място в края на вчерашния ден. Денят не беше лесен за британеца, след като спука на две гуми и трябваше да кара без резервно колело. Това принуди Мийк да намали драстично темпото, за да не рискува още една гума.

Дани Сордо, който се оплакваше от доста непредвидимите условия в Уелс е на шеста позиция, следван от Мадс Остберг.

Челната десетка се затваря от Яри-Мати Латвала, Стефан Лефевр и Ерик Камили.

Днес на екипажите им предстоят  по две преминавания на три етапа с обща дължина 52,08 състезателни километра. Рали „Великобритания“ приключва със 7,93-километровия пауър стейдж, който ще се предава на живо по БНТ HD.

Коментари

Коментар

Реклама

This function has been disabled for Autosport Bulgaria.