септември 21, 2019

Ожие отвръща на удара с преднина от 33.4 секунди

Себастиан Ожие (F), Жулиен Инграсия (F) Volkswagen Polo R WRC (2016) WRC Рали Германия 2016

Себастиан Ожие и Жулиен Инграсия излязоха на чело вчера, след като предадоха поредният урок за това, как се кара из бившият танков полигон. Трикратните световни рали шампиони стартираха във вторият ден в ролята на догонващи с пасив от 4.3 секунди зад своите съотборници Андреас Микелсен/Андрес Яегер. Девет етапа по-късно, преминавайки през изключително трудното танково трасе, Ожие и Инграсия излязоха на чело с актив от 33.4 секунди оставайки своята конкуренция изключително назад.

P-20160820-00083_HiRes JPEG 24bit RGB NewsВ миналото Ожие е доказал че, е голям фен на етапът Panzerplatte доказвайки го и през тази година. След като си размениха позициите с Микелсен в първите четири етапа за деня, Ожие успя да спечели етапът Panzerplatte Lang 1 (40.80 км.) с 13.5 секундна преднина. Малко по-късно етапът за съжаление бе отменен поради доста жестокият инцидент на Стефан Лефевр и Габин Моро. Двамата бяха откарани в болница, като Моро е трябвало да бъде опериран по спешност заради счупен глезен.

Следобед състезанието продължи по аналогичен начин. Микелсен реши да рискува избирайки твърди гуми за второто минаване през Panzerplatte Lang, докато Ожие заложи на меките очаквайки все още да е влажно. Решението на французина се оказа печелившо, като записа още една етапна победа и добави 13.1 секунди към активът си в генералното.

„Имахме труден избор на гуми за последните два етапа, но мисля че успяхме да се справим с меките гуми доста добре“, заяви Ожие вчера. „ Доволен съм, надявам се тази преднина да е достатъчна за утре. Утре имаме отново етапи в лозята, които не са за подценяване. Остават ни още 60 километра в които смятаме да натискаме.“

Стартирайки от лидерската позиция и след това загубата на темпо от страна на Микелсен, означаваше че норвежецът трябваше да защитава втората позиция от изключително бързите Дани Сордо и Тиери Ньовил. Испанецът успя да прескочи своят съотборник в последният вчерашен етап, като в края на деня неговият пасив спрямо Микелсен е от 3.6 секунди. Въпреки това Ньовил не изостава с много, след като завърши деня с 0.4 секунди зад Сордо.

P-20160820-00500_News

Ето какво заяви Андреас Микелсен относо решението си да заложи на твърдите гуми в следобедните минавания: „ Трябваше да пробвам нещо различно. На места колата бе много стабилна, но на места бе много трудно да си уверен поради липсата на сцепление.“

Набирайки все по-голяма увереност на асфалт Хейдън Падън и Джон Кенард затвориха челната петица вчера , докато екипажът на M-Sport Мадс Остберг/Ола Флоене са на шеста позиция оплаквайки се от прегрели спирачки.

P-20160819-00413_News

Докато челната шестица е изпълнена от WRC автомобилите, топ представителите във WRC2 затварят челната десетка окупирайки последните четири позиции. Есапека Лапи успя да излезе на чело пред своят съотборник Понтус Тидеман, като двамата са следвани от Ян Копецки и Армин Крамер.

Коментари

Коментар

Реклама

Be the first to comment

Leave a Reply