декември 4, 2020

Остберг: Частните пилоти също могат да печелят състезания

Първият частен автомобил, създаден по правилата за сезон 2017, беше този на Мадс Остберг, който взе участие в рали „Швеция“ зад волана на Фиеста WRC 2017.

През новия сезон Остберг и Мартин Прокоп обединиха сили, за да участват в световния шампионат тази година. В рали „Швеция“ участва единствено Остберг, като се очакваше Прокоп да стартира в Мексико. Това обаче няма да стане, тъй като в М-Спорт нямат достатъчно време, за да подготвят автомобила на чеха, чийто дебют зад волана на новото поколение рали автомобили се отлага за месец май.

Но пък в Мексико ще стартира друг от вече добре познатите частни пилоти – Лоренцо Бертели, който също ще участва с Fiesta WRC 2017.

На рали „Швеция“ Остберг загатна за възможностите си по време на шейкдауна, но липсата на достатъчно тренировъчни километри си каза думата в състезанието. Норвежецът отпадна от надпреварата, след като задното крило на автомобилът му се откъсна и той не можеше да продължи без него. В крайна сметка благодарение на системата Рали 2 той завърши на петнадесета позиция в генералното класиране.

Моменти след като Остберг губи така важното задно крило

„Имахме надежда автомобилът да пристигне две седмици преди ралито, но за съжаление той дойде два дни преди началото на опознаването на отсечките – обясни Остберг. – Ние просто не разполагахме с никакво време, за да разучим колата. Дори не използвах централния диференциал и само го „заключихме“ защото нямахме време да работим по настройките му.“

На въпроса дали чувства, че може да атакува челните позиции през този сезон Мадс отговори: „Като цяло съм разочарован, но трябва да погледнем на нещата към позитивната страна. Когато всичко е в правилната посока смятам, че ще стигнем и до положителни резултати и ще можем да се борим за победи и да печелим състезания.“

Коментари

Коментар

Реклама

This function has been disabled for Autosport Bulgaria.