ноември 14, 2019

Пред уволнение ли е Микелсен?

Hyundai няма да използва Андреас Микелсен в рали „Корсика” през март, а третата кола на тима там ще е за Дани Сордо. В началото на сезона програмата на Микелсен включваше всички 14 ралита, също като тази на лидера на тима Тиери Нювил.

А третата кола трябваше да си делят Себастиен Люоб и Дани Сордо. Но включването в сметките на 9-кратния световен рали шампион направи планирането на календара в Hyundai по-трудно от очакваното. Първо, Льоб беше потвърден за рали „Монте Карло” броени дни, след като от тима заявиха, че нямат договор с него, а освен това той и Сордо предпочитат асфалтовите ралита, както беше навремето и в Citroen.

Миналата година третата кола на тима си деляха Сордо и Хейдън Падън, като новозеландецът е много по-бърз на макадам и този проблем не съществуваше.

Решението на Hyundai за Корсика се обяснява с желанието на шефовете на тима да „подобрят шансовете си” в това трудно и технично състезание.

Микелсен записа слаб сезон миналата година и извади късмет, че тимът реши да не анулира договора му, най-вероятно защото това щеше да доведе и сериозна неустойка със себе си.

Този сезон Микелсен катастрофира в „Монте Карло” докато се бореше за място на подиума, а на снега в Швеция този уикенд завърши 4-и.

Микелсен остава в тима за рали „Мексико”, трети кръг от WRC този сезон, където са заявени Нювил и Сордо.

Миналата година най-доброто класиране на Микелсен дойде точно в Швеция, където той завърши трети и това се оказа единственият му подиум за сезона.

На практика по-слабите резултати на Льоб с колата на Hyundai от началото на сезона – 4-о място в „Монте Карло” и 7-о в Швеция са факторът програмата на легендата все още да не е разширена извън първоначалните 6 старта през 2019, за които той се договори с Hyundai.

Коментари

Коментар

Реклама