Фернандо Алонсо записа най-добро време във втората квалификационна сесия за „24-те часа на Льо Ман“. Испанецът започна сесията зад волана на Тойота номер 8, записвайки осем обиколки, като сесията бе спирана на няколко пъти поради инциденти с автомобили от LMP2 и GTE.
The #36 @Signatech Alpine goes off track at the Ford Curves, with @Nico_Lapierre at the wheel.#LEMANS24 #WEC pic.twitter.com/Fh7lMpG6av
— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) June 14, 2018
Така Алонсо записа едва две чисти обиколки с най-добро време от 3 минути и 18.021 секунди при втората си летяща обиколка, преди Свен Мюлер с Порше 911 RSR GTE да се удари в мантинелата преди влизането в завоя „Индианаполис“. Това принуди организаторите да спрат сесията докато не бе ремонтирана мантинелата.
Хосе Мария Лопес бе изключително близо до Алонсо зад волана на Тойота номер 7, но не успя да подобри времето на съотборника си. Тойота номер 7 имаше няколко „инфарктни“ момента, след като Майк Конуей излетя на два пъти от завоя „Дънлоп“.
Силите в LMP2 останаха непроменени след спирането на сесията, със само една промяна в класирането със седмото най-добро време за прототипа на Лижие. Топ времето на Пол-Люп Шатен от сряда с IDEC Sport ORECA номер 48 остана неподобрено, следван от TDS Racing ORECA на Лоик Дювал.
И тук имаше драматични моменти, като най-опасен бе този на Норман Нато, който за щастие излезе невредим след завъртане с висока скорост на завоите „Порше“.
Порше продължават с доминацията си в GTE Pro, като само един автомобил от 17-те в класа успя да подобри времето си от първата квалификационна сесия. Порше номер 91 и Порше номер 92 останаха на първа и втора позиция, а Форд 66 и Форд 68 засега се нареждат на втората редица.
Лидерското Ферари 488 GTE Evo на AF Corse изпадна на шеста позиция след подобряването на темпото на Порше 94. Форд с номер 67, пилотиран от Андри Приоул се удари на „Tertre Rouge“ след завъртане, като от това пострада задницата на автомобила. Трикратният WTCC шампион успя да закара автомобила до бокса, за да могат механиците да работят по автомобила.
В GTE Am двете Порше-та на Dempsey-Proton продължават да са на чело, докато Джанкарло Фисикела успя да запише трето най-добро време със своето Ферари с номер 54.