октомври 14, 2019

Evo моделите на Mitsubishi може и да оцелеят

Evo версията на Lancer стигна до Evolution X

Mitsubishi не изключва възможността да се завърне на пазара на спортни и мощни автомобили с модел, носещ легендарното означение Evo. Но отсега трябва да се знае, че когато това се случи новият модел ще има малко общо с култовия Lancer, се сдоби с десет модификации Evo в хода на развитието си и се превърна в една от иконите на рали спорта през 90-те и началото на новия век.

Интересното е, че информацията идва от управляващият директор на Mitsubishi Великобритания Ланс Брадли, който обясни, че „няма причина” японската марка да се отказва от популярното означение Evo или Evolution, както е официалният вариант.

„В интерес на истината, в момента Mitsubishi не подготвя модел, който да може да получи означението Evo – призна Брадли. – Но всичко е възможно, тази възможност не трябва да се изключва, тъй като това означение има много висока стойност на пазара.

„Ако отново се появи такъв модел, то това ще е доста различна кола от последното Evo X. Дните на мощните и спортни седани вече са отминали, но идеалите, които олицетворява означението Evo могат да бъдат демонстрирани от друг тип автомобил.”

2015 Lancer Evolution Final Edition

Брадли допълни, че в момента фокусът на Mitsubishi е насочен към SUV моделите и електрифицираните автомобили, но с оглед на бързото развитие на пазара на хибридни модели, то в тази посока определено не липсват варианти.

„Знаете, че един хибрид с бензинов двигател и електромотор винаги е по-бърз от автомобил с двигател с вътрешно горене, така че може да се появят някои вълнуващи хибридни версии”, допълни Брадли.

Миналата година Nissan купи контролния пакет акции в Mitsubishi и сега японската компания е част от най-големия автомобилен производител в света Renault-Nissan, но в интерес на истината новите собственици явно все още не са стигнали до въпроса за бъдещето на моделите, които могат да носят означението Evo, без значение дали става въпрос за Lancer или друг автомобил.

Коментари

Коментар

Реклама