08.10.2024

M-Sport иска да си върне Танак, Еванс или Нювил

С оглед на финансовата криза, в която се намира M-Sport тимът на Малкълм Уилсън няма големи шансове срещу Toyota и Hyundai. За това е показателен и фактът, че единственият пилот на M-Sport с пълна програма за сезон 2021 е Гас Грийнсмит, а Теему Сунинен и Адриен Фурмо си делят втората Fiesta WRC.

Уилсън, който вече е на 65 години, се готви усилено за сезон 2022, когато ще дебютират новите хибридни WRC автомобили и битката започва отначало. А и M-Sport е най-напред в развитието на тези автомобили – първият хибриден прототип на тима ще започне тестове преди началото на този месец, по-късно ще видим колата на Toyota, а проектът на Hyundai за хибриден WRC автомобил все още не е одобрен от Сеул.

Уилсън и M-Sport се справят много добре при смяна на правилата – справка 2017 година, когато дебютираха актуалните WRC автомобили и Себастиен Ожие и британците заеха първото място в класирането, освободено от Volkswagen.

И за сезон 2022 Уилсън иска отново да привлече някоя от големите звезди в шампионата, за да води атаката към титлата.

„Ще е като сбъдната мечта ако успеем да създадем тим, който да е сходен с този от 2017 година – обясни Уилсън пред MasMotor Chile. – Себастиен Ожие, Ойт Танак и Елфин Еванс ще са непобедима комбинация. Но това няма как да стане, тъй като Себастиен най-вероятно ще сложи край на кариерата си по-късно тази година.

„Но целта ми е да върнем в тима Ойт, Елфин или Тиери Нювил. Разбира се, ние много внимателно следим представянето на Андреас Микелсен в WRC2 тази година. Опитвам се да си осигуря възможно най-силните пилоти.”

В края на тази година изтичат договорите на по-голямата част от заводските пилоти в WRC, така че сезонът обещава да бъде интересен и извън скоростните отсечки.

Коментари

Коментар

Реклама

This function has been disabled for Autosport Bulgaria.