03.10.2024

Защо Ferrari губи популярност?

Измерването и отчитането на популярността на една автомобилна марка никога не са били част от точните науки. Но, все пак, с помощта на Google и специализирания сайт Compare the Market, беше осъществено изследване за развитието на популярността на автомобилните марки в последните 10 години в световен мащаб.

В сравнение с 2010 има пет марки, чиято популярност е спаднала драстично: FIAT, Citroen, Vauxhall, Mitsubishi и Ferrari. При четири от тези пет марки това е очаквано, но случаят на Ferrari звучи обещаващо.

В рамките на изминалото десетилетие търсенето на Ferrari в Google е намаляло с 35,3%, въпреки че през този период компанията от Маранело разви сериозна активност. Дали курсът към електрификация не оставя Черните кончета встрани от модерните тенденции?

Първата реакция на Ferrari на това всъщност беше предвидена доста по-рано. Естествено, става въпрос за SUV моделът, който италианците упорито отказват да нарекат SUV – Purosangue. Возилото трябва да стане факт за моделната 2023 година. Прототипите, които навъртат тестови километри, вече се срещат редовно с фотографите, но от компанията все още не са оповестили какви ще са данните на модела.

Ходът, предприет от Ferrari, отдавна вече не е рисков – Lamborghini го изигра отлично с Urus, а вече минаха доста години от времето, когато Cayenne спаси Porsche.

Коментари

Коментар

Реклама

This function has been disabled for Autosport Bulgaria.