Италианският журналист Лео Турини е сред най-авторитетните източници на информация, когато става дума за Ferrari и Формула 1. Сега Турини разсъждава за различните болиди, създавани през годините в Маранело и по-точно за тези, които са се оказали лоши – бавни, трудни за настройване, ненадеждни и в крайна сметка неуспешни. А гледната му точка определено е интересна.
„Няма значение каква е причината, но наскоро ми попадна модел на Ferrari F14T, болидът от 2014 година – написа в блога си Турини. – Това беше първият болид с хибридно задвижване, създаден в Маранело, с него се състезаваха Фернандо Алонсо и Кими Райконен.
„Колата беше ужасна, достойна да влезе в Топ 3 на най-лошите болиди, създадени от Ferrari от 1975 година насам. Може да се каже, че заради нея от Ferrari си тръгнаха много хора: Стефано Доменикали, Лука ди Монтедземоло, Никола Томбазис, Пат Фрай и т.н.
„Другите в тази неприятна класация? Ferrari 312T5 от 1980 година – последният болид на Ferrari, каран от Джоди Шектър. Колата се оказа недостоен наследник на болида 312Т4 от шампионската 1979 година.
„Що се отнася до SF1000 от миналата година, то трябва да направим уточнението, че мощността на задвижващата система беше толкова намалена, че спадът в резултатите беше неизбежен. Имаше състезания, в които всички с лекота изпреварваха Шарл Льоклер. Но ако трябва да включа още една кола, то това ще е F92A, с която през 1992 се състезаваха Жан Алези и Иван Капели. Пример – Гран при на Мексико, втори кръг за сезона. Преди квалификацията се смяташе, че има риск нито един от пилотите на Ferrari да не успее да я преодолее. После Алези записа 10-о време, а Капели – 20-о и двамата стигнаха до старта. А в началото на сезона всички бяхме възхитени от тази кола.
„Така че, новият болид на Ferrari няма как да е най-лошата кола в историята на тима, най-лошите вече са ясни.”
This function has been disabled for Autosport Bulgaria.
Privacy Settings
Използваме „бисквитки“, за да ви дадем най-доброто изживяване на нашия уебсайт. Можете да се откажета от това да ги използваме по всяко едно време.
NOTE: These settings will only apply to the browser and device you are currently using.
Политика на поверителност
Политика на поверителност
За нас
Адресът на нашия сайт: http://www.autosport.bg.
Какви лични данни събираме и защо
Коментари
Когато посетителите оставят коментари в сайта, ние събираме данните, показани във формуляра за коментари, както и IP адреса на посетителя и идентификатора на потребителския браузър, за да помогнат за откриването на спам.
Анонимен низ, базиран на имейл адреса ви, може да бъде предоставен на услугат Gravatar, за да бъде проверено дали я използвате. Политиката за поверителност на Gravatar е тук: https://automattic.com/privacy/. След като коментарът ви бъде удобрен, профилната ви снимка ще бъде видима публично към него.
Файлове
Ако качвате изображения в сайта, трябва да избягвате качването на изображения с вградени данни за местоположение (EXIF GPS). Посетителите на сайта могат да изтеглят и извлекат данни за местоположението от изображения в сайта.
Форми за контакт
Бисквитки
Ако оставите коментар на нашия сайт, можете да разрешите запазването на вашите име, имейл адрес и уеб сайт в бисквитки. Те са за ваше удобство, така че да не е нужно да попълвате отново данните си, когато оставяте друг коментар. Тези бисквитки ще се пазят една година.
Ако имате профил и влезете в този сайт, ще зададем временна бисквитка, за да определим дали браузърът ви приема бисквитки. Тази бисквитка не съдържа лични данни и се изтрива, когато затворите браузъра си.
Когато влезете в профила си на сайта още няколко бисквитки
ще запазят информацията ви за вход и предпочитанията ви какво да виждате на екрана. Бисквитките за вход изтичат след два дни, а за предпочитанията на екрана след година. Ако изберете опцията за запомняне, информацията ви за вход ще се пази две седмици. Ако излезете от профила си, бисквитките за вход ще бъдат изтрити.
Ако редактирате или публикувате статия една допълнителна бисквитка ще бъде запазена в браузъра ви. Тя няма да съдържа лични данни, а просто ще добави идентификатора на публикацията, която току що сте редактирали. Изтича след един ден.
Вмъкнато съдържание от други уебсайтове
Статиите на този сайт могат да бъдат вградени (видеа, изображения, съдържание и т.н.). Вграденото съдържание от други сайтове приема и се държи с посетителя на сайта като с посетител на собствения си сайт.
Тези сайтове могат да събират данни за вас, да използват бисквитки, да вграждат допълнителни инструменти за статистика от трети страни, да следят как работите с тези инструменти включително как потребявате вградено съдържание ако имате профил и сте влезли в него на сайта.
Анализ
С кого споделяме данните ви
Колко дълго държим личните ви данни
Ако оставите коментар, коментарът и неговите метаданни се запазват за неопределено време. Това е така, за да можем автоматично да разпознаваме и одобряваме последващи ваши коментарите, вместо да ги задържаме в опашката за одобряване.
За потребители, които се регистрират на нашия уебсайт (ако има такива), съхраняваме и личната информация, която предоставят в потребителския си профил. Всички потребители могат да виждат, редактират или изтриват личната си информация по всяко време (с изключение на това, че не могат да променят потребителското си име). Администраторите на уебсайта могат да виждат и редактират тази информация.
Вашите права над личните ви данни
Ако имате профил в този сайт или сте оставяли коментари в него, можете да поискате да получите файл, съдържащ всички данни, които съхраняваме за вас, включително и данни, които сте ни предоставили. Също така можете да поискате да заличим личните данни, които съхраняваме за вас. Това обаче не включва данни, които сме задължени да съхраняваме с административни цели, за нуждите на сигурността на сайта, или по закон.
Как използваме вашите данни
Коментарите от посетителите могат да бъдат проверени чрез автоматична услуга за проверка за спам коментари.