юни 17, 2021

Може ли Mercedes да се раздели с Хамилтън?

Британският вестник The Express се оказа източник на най-интересната информация за Люис Хамилтън в края на миналата и началото на тази година. Естествено, темата за новия договор на 7-кратния световен шампион във Формула 1 се търкаля из медиите през цялата 2020 година, а в края на миналия сезон Тото Волф и Люис заявиха, че новият контракт е едва ли не формалност, а последно Волф даде отсрочка до февруари за подписването му.

Влизането на Ineos като съсобственик в тима и готовността на компанията да поеме част от заплатата на Хамилтън също се оказаха новини, които трябваше да ускорят процеса по подписването на новия договор. Но това все още не е станало.

Та, според Express, проблем остават големите финансови изисквания на Люис, както и невъзможността да бъде договорен срокът на новия договор. Според информация на изданието най-успешният пилот в историята на Формула 1 иска 35,5 милиона лири на сезон. Също така се смята, че Хамилтън държи да подпише за поне 3 години, а в Daimler предлагат по-ниска заплата и договор за две години плюс опция за още един сезон. Ако условията на британеца бъдат удовлетворени той ще остане най-добре платеният пилот във Формула 1.

Естествено, не трябва да пропускаме и присъствието в картинката на британския талант Джордж Ръсел, който получи шанс за едно състезание в края на 2020 да замени заразения с коронавирус Хамилтън. Ръсел демонстрира скорост, но нямаше късмет и сега от Express твърдят, че в Daimler обмислят да му дадат шанс да кара за световните шампиони през 2021 година.

Но реализирането на такова решение едва ли е толкова лесно, колкото изглежда отстрани. Все пак, Daimler ще трябва да получи съгласието на Тото Волф и Ineos – другите акционери в тима, особено що се отнася до новия участник в схемата, който едва ли се е навил да инвестира милиони във Формула 1 като съсобственик на отбор, ако ще се раздели с най-голямата звезда в спорта преди началото на новия сезон.

На практика към днешна дата Хамилтън е свободен агент, а съотборникът Валтери Ботас има договор до края на 2021 година, така че шансовете на Ръсел да кара за Mercedes в близко бъдеще не са никак малки. Но е трудно да се прогнозира, че още през пролетта ще заеме мястото на Хамилтън.

Коментари

Коментар

Реклама

This function has been disabled for Autosport Bulgaria.