Себастиен Ожие и Жулиен Инграсия (VW Polo WRC) взеха победата в рали „Великобритания“, предпоследен кръг от световния шампионат. Френското дуо бе безапелационно още от самото начало на надпреварата, въпреки лошите условия в първите два дни на състезанието.
С победата на Себ, която е четвърта за него в Уелс, VW си гарантира трета поредна световна титла при конструкторите.
„Тази победа е невероятна – заяви Себастиен Ожие. – Много съм доволен, че успяхме да подсигурим титлата при производителите за нашият отбор. Да запазим лидерската позиция бе доста трудна задача в тези екстремно хлъзгави условия.
„От Танак ни натисна доста здраво и трябваше да караме на ръба през целият уикенд. С оглед на постигнатото до момента, радвам се, че избрах да карам за Фолкваген.“
На втора позиция и с пасив от 10,2 секунди завършиха От Танак и Райго Молдер (Ford Fiesta WRC). Екипажът на DMACK успя да стопи своята 33 секундна разлика от събота, като в неделя имаха сериозен шанс да вземат победата в последните отсечки.
На трета позиция и вече на втора в шампионата при пилотите завърши Тиери Ньовил. Белгиецът финишира надпреварата с пасив от 1.25,2 минути от лидерите и с актив от 19,5 секунди пред съотборника му в Hyundai Хейдън Падън, въпреки че изпусна един завой в последния ден.
От своя страна Хейдън най-накрая в неделя успя да намери правилните настройки на окачването, но вече бе късно за по-сериозна атака.
Крис Мийк, който записа последната надпревара в кариерата на Citroen DS3 WRC и завърши на пета позиция пред Дани Сордо (Hyundai i20 WRC). Яри-Мати Латвала (VW Polo WRC) успя да се възстанови от проблемите си в първият ден и финишира на седма позиция, като задмина Мадс Остберг (VW Polo WRC).
Стефан Лефевр (Citroen DS3 WRC) се пребори за деветата позиция, което е сериозен успех, като се има предвид, че това е първо състезание за французина след тежката му катастрофа в Германия през лятото. Неговият сънародник Ерик Камили с Ford Fiesta WRC затвори Топ 10 в Уелс.