05.10.2024

Останаха ли във Ferrari инженери за разместване?

Ferrari обяви поредното преструктуриране на техническия си департамент преди началото на сезон 2021 във Формула 1. Откакто бившият технически шеф на Скудерията Матиа Биното оглави Черните кончета такива реорганизации станаха едва ли не нещо регулярно в Маранело. А от средата на 2020 тези процеси станаха едва ли не постоянни, тъй като през миналата година тимът записа най-слабия си сезон във Формула 1 от 40 години насам.

Сега техническият департамент е реорганизиран в четири отделни секции, шефът на която е на прякото подчинение на Биното. Тези четирима шефове са Енрико Кардиле (шаси), Енрико Гуалтиери (задвижваща система), Лоран Мекис (организация на състезанията) и Джанмария Фулгенци (управление на доставките).

Отделно в секцията на Кардиле има подразделение, което се занимава инженерните задачи, свързани с представянето на колата, като пак Кардиле му е шеф. Под шапката на секцията Шаси е инженерната работа и екипът, отговарящ за представянето в състезанията.

Оставаме в секция Шаси, където Давид Санчес ще отговаря за концепцията на болида, Фабио Монтеки поема инженерното развитие на проекта за автомобил,  а другите операции за развитието на колата са под ръководството на Диего Йоверно.

Бившият шеф на департамента, отговарящ за инженерното развитие на шаситата Симоне Реста вече оглавява нова, самостоятелна секция, която ще се грижи за развитието на компонентите, които Ferrari доставя на клиентския си тим Haas.

Коментари

Коментар

Реклама

This function has been disabled for Autosport Bulgaria.